Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Perfekt- Idź precz.

`Coś o mnie i o Tobie`

Perfekt- Idź precz.

Siema. :3

SmoQ została dzisiaj w domu za przymusem mamy. ;D jutro Smoczek także do szkoły się nie wybiera. ;) dopiero w czwartek, w celu zdobycia informacji dotyczących zakończenia roku. ;D jadę, rzecz jasna z mamą. ;D znaczy ona mnie wiezie, wyrzuca przy gminie i SmoQ legalnie wozi się w białej koszuli do szkoły. ^^ a tak, jestem ruda. :D konkret poszedł. ;D Smoczek przeobraził się w Wiewiórkę. wyczaiłam wczoraj bardzo elegancką sziszę. xD śliczna była, taka rasta-szisza. ;D twarzowa, nie powiem, że nie. rasta buty też znalazłam. i wgl, to reeboki były bardzo ładne. ;D bardziej mi się podobały niż najki. a no, znalazłam też fantastyczne kolczyki! Fuck Yea! teraz tylko muszę pogadać z tatą albo wujkiem. ;) zostały 3 dni do wakacji i do ogniska. ;D super.

`nie zmywasz też naczyń bo jeść nie ma na czym`

dodam Wam jeszcze, że kolor ma moc. ;D już widzę te wieczory z Pati nad rzeką. <3 ochh! :D klimat i atmosfera, nie do opisania. ;) tylko tam pod naszym drzewem trzeba postawić jakiś stoliczek. ;D bo nie ma na czym sziszy stawiać. xD tak się siedzi, siedzi, kompletnie odpływa a tu jeszcze szum płynącej rzeki. <3 bosko. jeszcze to zachodzące słońce. i tak najlepiej wozić się w gumiakach. ;D droga nad rzekę jest dość hardkorowa. ;D najpierw idzie się po kompostowniku. xD potem wchodzi się w pokrzywy, które sięgają do kolan. ;] są też osety, które są niestety jeszcze gorsze od pokrzyw. pieprzone nawet przez spodnie chamsko się dorwą. ;P potem trzciny i wierzba. no, zaczynają się bagna z pokrzywami. ;) na szczęście wydeptałyśmy już ścieżkę. ;D w adidasach nie ma co tam iść, bo 3 kroki i wszystko w bucie pływa. ;) potem wchodzi się w jeżyny [?] no i ja zawsze w tym momencie mylę drogę xD przechodzi się przez kolejne pokrzywy z jeżynami xD no i jest gałąź xD i za gałęzią druga wydeptana ścieżka ;D och, Patrycja konkret pokrzywy wykosiła. ;D hehe. przechodzi się pod gałęzią, ścieżka w pokrzywach i osetach ;) no i wydeptany metr kwadratowy ;D gdzie stoi nasze drzewo.

ej, albo mi się wydaje, albo grzmi. O.o?

siadamy pod drzewkiem i jest bardzo miło. ;) mogłabym tam zamieszakć. ;D hehe. kocham to miejsce. naprawdę. ;)

 

 

 

rzeka.

rasta szisza.

3 dni.

wakacje. :D


SmoQ xDD 22/06/2010 11:51:27 [Powrót] Komentuj

|| mała ||
zaproaszam do mnie ! wróciłam ! :)
|| brak www || data: 26/06/2010 12:37:01
rev83-74.sferanet.pl || IP: 193.200.83.74