Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Borixon & Sobota- Czas leci.. x33

`Coś o mnie i o Tobie`

Borixon & Sobota- Czas leci.. x33

jej.. co za mułowaty dzień dziś mamy.. -.-
znaczy to już wieczór.. ;/ jutro do szkoły.. trzeba napisać referat.. jej? za godz. wracają rodzice z Bydgoszczy.. nie pojechałam, ale ogółem to żałuję... nawąchałabym się wódki.. xD bo przez telefon czuć było litry trunku z procentem. xD wesoło tam było.. a ja co? no, ja oglądałam `Mam talent!` i zapijałam nudny wieczór drinkiem... byłam nawet z chłopakami na dworze.. z Sienkim, Pirógiem, Balusiem i Bercikiem. Fajnie było. ;] bo to prawie jak bracia. ;] staliśmy koło Asterii, gadaliśmy, a Sienki popsół Adzie, takiej małej dziewczynyce rower.. xD znaczy łańcuch spadł z obywódch zębatek. xD potem poszliśmy na małe boisko. poszliśmy kawałek w las. Ciemno się już robiło. ^^ klimaty że hej. xD i wróciliśmy na boisko. tam siedziały dziewczyny, ale chwilę tylko z nimi byliśmy.. Chłopaki poszli mnie odprowadzić. Adrian zawsze mnie odprowadza. ;] dobry z niego kolega.. ;] gdyby nie furtka to pewnie byłoby pod same drzwi.. ;] heh. xD jak kiedyś. ^^ jakoś o 2. poszłam spać, znaczy zrobiłam łóżko. słuchałam jeszcze muzyki, i mój pies, Atos x33 leżał na moim brzuchu, a potem oparł się o klatkę piersiową. nawet nie wiem kiedy zasnęłam. Myślałam, że On. ;* zawita jeszcze na gadu, no ale nie zawitał. dziś też go nie było. może jeszcze będzie, przecież dopiero 20:14, o, ktoś mnie kocha. ;* ja chyba nawet wiem kto. ;] ;* i tak sobie siedzę, słucham piosenki z tytułu.. x33 a teraz zaraz wracam, idę załatwić potrzebę. ;] [ 20:15 ] już jestem, [ 20:18 ]

`Melanż sie skończył- głosy przepite...` x33

muszę zabrać się za ten chory referat... i ogarnąć pokój, bo jakaś bluza wbija mi się w tyłek... zawołam sobie Atoska do towarzystwa.. potem wyprasuję sobie ciuchy na jutro.. obejrzałabym coś na `E!` ale akutualnie lecą `Prawdziwe Historie Hollywood` i jakaś sława, która popadła w naóg i umara.. jakoś nie mam na to ochoty.. Trzeba jeszcze pójść na randkę z historią.. :X co nie należy do miłych randek.. ;/ Czas leci.. Czas leci.. Czas leci.. Czas leci.. och.. idę.. powiedziałabym że idę zjeść kolację, ale tyle co ja przez dzisiejszy cały dzień wpierdoliłam, to się w bani nie mieści... więc dopiero jutro o 7. śniadanie.. chociaż ostatnio i tak nie jem śniadania.. jedynie w szkole.. chciałam dziś coś narysować.. ale nie miałam nastroju.. a chęć zajebistą.. już nie ma sensu zaczynać.. bo nie wyjdzie na raty.. dziś jest wena, jutro może jej nie być wcale.. akurat zapełniłabym ścianę.. chciałabym zrobić jakąś bransoletkę z koralików.. ale zostawiłam żyłkę 750km stąd.. ;] ciekawie.. mam jakieś inne żyłki, ale musiałabym robić na 2. a tak mi się nie chce.. a na 1. szybko się zerwie.. powinnam zacząć lekturę.. chociaż trochę.. ale nie mam ochoty.. dobra. notka bez sensu.. ;] jak cała ja. trudno. idę.

Dobranoc. :]
SmoQ xDD 20/09/2009 20:27:11 [Powrót] Komentuj